Zawiadomienie
Czarna Białostocka, dn. 01 lipca 2021 roku
RI.6220.5.2021
Z A W I A D O M I E N I E
Burmistrz Czarnej Białostockiej działając na podstawie z art. 10 § 1 k.p.a. (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.) informuje o zakończeniu postępowania dotyczącego wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji polegającej na przebudowie z budową drogi gminnej ul. Młynowa – Machnacz – granica gminy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w związku z wnioskiem Gminy Czarna Białostocka, z dnia 06 maja 2021 r.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 10 ust. 1 k.p.a. (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), zawiadamia się, że strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia, w nieprzekraczalnym terminie siedmiu dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Z zebranymi dowodami i materiałami oraz zgłoszonymi żądaniami, można zapoznać się w siedzibie tut. Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Torowej 14A w Czarnej Białostockiej, w pok. nr 202, w godzinach jego pracy. Brak wniosków i uwag w przewidzianym terminie spowoduje wydanie decyzji na podstawie materiału dowodowego znajdującego się w aktach sprawy.
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej (http://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl) oraz wywieszenia na tablicy ogłoszeniowej w siedzibie Urzędu. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 7 dni od daty dokonania w/w czynności.
Burmistrz Czarnej Białostockiej
mgr Jacek Chrulski
Metryka strony