ZARZĄDZENIE NR 25/03
ZARZĄDZENIE NR 25/03
BURMISTRZA CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ
z dnia 4 czerwca 2003 r.
w sprawie zmian w budżecie w 2003 roku.
Na podstawie art. 128, ust 1 z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 15, poz. 148, Nr 45, poz. 391) zarządzam, co następuje:
§ 1. Zwiększam plan dochodów o kwotę: 13 441 zł w tym:
- Dział 751 - Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony praw oraz sądownictwa
- rozdział 75110 § 2010 o kwotę 13 441 zł, - dotacja celowa na sfinansowanie wydatków związanych z przeprowadzeniem referendum krajowego w sprawie przystąpienia RP do Unii Europejskiej.
§ 2. Zwiększam plan wydatków o kwotę: 40.261 zł w tym:
- Dział 751 - Urzędy naczelnych organów władzy
- rozdział 75110 § 3030 o kwotę 13 441 zł
- z przeznaczeniem środków na wypłaty zryczałtowanych diet dla członków komisji obwodowej. - Dział 750 - Administracja publiczna
- rozdział 750 47 § 4430 o kwotę 4000 zł ,
- z przeznaczeniem środków na pokrycie opłat komorniczych związanych z windyfikacją
należności podatkowych gminy. - Dział 750 - Administracja publiczna
- rozdział 75023 o kwotę 5 000 zł, w tym:- § 4260 o kwotę 4 000 zł, - na zakup energii,
- § 4410 o kwotę 1 000 zł, - na podróże służbowe krajowe.
- Dział 750 - administracja publiczna
- rozdział 75022 o kwotę 1 800 zł, w tym:- § 4210 o kwotę 1 000 zł, - za zakup materiałów i wyposażenia,
- § 4300 o kwotę 500 zł, - na zakup usług pozostałych,
- § 4410 o kwotę 300 zł, - na podróże służbowe krajowe.
- Dział 754 - Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciw pożarowa
- rozdział 75412 o kwotę 6 000 zł, w tym:- § 4300 o kwotę 3 500 zł, - na zakup pozostałych usług,
- § 4260 o kwotę 1 500 zł, - na zakup energii,
- § 4430 o kwotę 1 000 zł, - na różne opłaty i składki (ubezpieczenia).
- Dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska
- rozdział 90001 o kwotę 1920 zł, w tym:- § 4580 o kwotę 720 zł, - na pozostałe odsetki,
- § 4610 o kwotę 1 200 zł, - na opłatę kosztów postępowania sądowego.
- § 4210 o kwotę 7 000 zł, - z przeznaczeniem środków na zakupy materiałów,
- § 4430 o kwotę 1 100 zł, - z przeznaczeniem środków na ubezpieczenie samochodu.
§ 3. Zmniejszam plan wydatków o kwotę 26.820 zł w tym:
- Dział 750 - administracja publiczna - rozdział 75022 § 4260 o kwotę 1 500 zł
- w związku z przeniesieniem środków w tym samym rozdziale na zakupy materiałów
i pozostałych usług. - Dział 750 - Administracja publiczna - rozdział 75011 § 4210 o kwotę 5 300 zł
- w związku z przesunięciem środków w tym samym dziale na zakup energii,
różne opłaty i składki oraz podróże krajowe służbowe. - Dział 750 - Administracja publiczna - rozdział 75047 § 4100 o kwotę 4 000 zł
- w związku z przesunięciem środków na opłaty komornicze związane z egzekucją u
podatników należnych gminie podatków i opłat. - Dział 754 - Bezpieczeństwo publiczne - rozdział 75412§ 4210 o kwotę 6 000 zł
- w związku z przesunięciem środków w tym samym dziale na pokrycie wydatków
związanych z zakupem usług, energii oraz opłatą różnych składek i ubezpieczeń. - Dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska - rozdział 90001 § 4210 o kwotę 10.020 zł
- w związku z przesunięciem środków w tym samym dziale na pokrycie wydatków
związanych z opłatą odsetek, kosztów sądowych, zakupu materiałów oraz ubezpieczenia
samochodu.
§ 4. Budżet po dokonanych zmianach wynosi:
- Plan dochodów ogółem: 13.811.918 zł;
- Plan wydatków ogółem: 13.820.392 zł;
- Dochody budżetowe w kwocie 991.526 zł;
- Deficyt budżetowy w wysokości 1.000.000 zł zostanie pokryty z kredytów długoterminowych.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ
mgr Tadeusz Matejko
Metryka strony