ZARZĄDZENIE NR 203/04
ZARZĄDZENIE NR 203/04
BURMISTRZA CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ
z dnia 23 sierpnia 2004 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia przetargów w trybie przetargu nieograniczonego.
Na podstwie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, ze zm.: z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984 i Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1203) oraz art. 21 ust. 1 ustwy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177, ze zm.: Dz. U. z 2004 r. Nr 96 poz. 959) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję do przeprowadzenia przetargów w trybie przetargu nieograniczonego:
1) „Modernizacja kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania w Wiejskim Domu Kultury w Czarnej Wsi Kościelnej”;
2) „Remont dachu na budynku Wiejskiego Domu Kultury w Czarnej Wsi Kościelnej”;
3) „Remont dachu, wymiana okien i drzwi w Domu Kultury w Czarnej Białostockiej”.
§ 2. W skład komisji powołuje się:
1) Mariusz Stepaniuk - przewodniczący Komisji
2) Agnieszka Tarkawian - sekretarz Komisji
3) Adam Pietrowski - członek Komisji
§ 3. Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania, a kończy z dniem podpisania umowy lub unieważnienia popstępowania.
§ 4. Zobowiązuje się członków Komisji do rzetelnego i obiektywnego wykonania powierzonych im czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
§ 5. Szczegółowe zasady prac Komisji oraz zakres jej obowiązków określa regulamin stanowiący załącznik zarządzenia.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do Zarządzenia Nr 203/04
Burmistrza Czarnej Białostockiej
z dnia 23 sierpnia 2004 r.
Regulamin pracy komisji przetargowej
powołanej do przeprowadzenia przetargów w trybie przetargu nieograniczonego
§ 1. Pracami Komisji kieruje przewodniczący.
§ 2. Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:
1) wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
2) podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
3) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
4) informowanie kierownika jednostki o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 3. Do zadań sekretarza komisji należy w szczególności:
1) przygotowanie i podpisanie odpowiednich druków ZP,
2) prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
3) przygotowanie ogłoszeń wymaganych dla danego trybu postępowania,
4) przygotowanie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 4. Do zadań i obowiązków Komisji należy:
1) przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2) udzielanie wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) otwarcie ofert,
4) ocena spełnienia warunków stawianych dostawcom lub wykonawcom oraz wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie dostawców lub wykonawców w przypadkach określonych ustawa o zamówieniach publicznych,
5) wnioskowanie do kierownika jednostki o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawa o zamówieniach publicznych,
6) ocena ofert niepodlegających odrzuceniu,
7) przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej bądź wystąpienie o unieważnienie postępowania.
Metryka strony