ZARZĄDZENIE NR 132/04

ZARZĄDZENIE NR 132/04

BURMISTRZA CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ

z dnia 30 marca 2004 r.

w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Sekretarza gminy w Czarnej Białostockiej.


Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; zm.: z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568) zarządzam, co następuje:

§ 1. Ogłaszam konkurs na stanowisko Sekretarza gminy Czarna Białostocka.

§ 2. Ogłoszenie o konkursie na stanowisko, o którym mowa w ust.1 niniejszego paragrafu stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi gminy.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz

mgr Tadeusz Matejko

BURMISTRZ

CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ

ogłasza konkurs na stanowisko

SEKRETARZA GMINY

w Czarnej Białostockiej

Kandydaci na stanowisko Sekretarza gminy powinni spełniać warunki określone w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z poźn.zm.) oraz rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 11 lutego 2003 r. w sprawie zasad wynagradzania i wymagań kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz. U. z 2003 r. Nr. 33, poz. 264), tj. pracownikiem samorządowym może być osoba, która:

1) jest obywatelem polskim,

2) wykształcenie wyższe oraz co najmniej 5 letni staż pracy, w tym staż pracy w administracji samorządowej,

3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza gminy.

Oferty kandydatów powinny zawierać:

1) życiorys z opisem pracy zawodowej;

2) kserokopię dowodu osobistego;

3) dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe (odpis dyplomu, ukończone kursy, itp.);

4) dokumenty stwierdzające staż pracy, w tym w administracji samorządowej;

5) oświadczenie potwierdzające pełną zdolność do czynności prawnych oraz prawo do korzystania z pełni praw publicznych,

6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Sekretarza gminy;

7) zgłoszenie przystąpienia do konkursu wraz z uzasadnieniem.

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na Sekretarza gminy w Czarnej Białostockiej”. Na kopercie należy podać też imię, nazwisko i adres kandydata (ewentualnie nr telefonu).

Termin składania ofert upływa w dniu 19 kwietnia 2004 r. godz. 1530.

O terminie rozpatrzenia ofert i przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zostaną powiadomieni oddzielnym pismem.

Bliższych informacji o zasadach konkursu i warunkach uczestnictwa w nim można zasięgnąć w Urzędzie Miejskim w Czarnej Białostockiej.

Burmistrz

mgr Tadeusz Matejko

Czarna Białostocka, dn. 30.03.2004 r.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej

Wytwarzający/odpowiadający: Tadeusz Matejko

Wprowadzający: Tadeusz Matejko

Data modyfikacji: 2009-12-08

Opublikował: Administrator Systemu

Data publikacji: 2009-12-08