ZARZĄDZENIE NR 132/04
ZARZĄDZENIE NR 132/04
BURMISTRZA CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ
z dnia 30 marca 2004 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Sekretarza gminy w Czarnej Białostockiej.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; zm.: z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568) zarządzam, co następuje:
§ 1. Ogłaszam konkurs na stanowisko Sekretarza gminy Czarna Białostocka.
§ 2. Ogłoszenie o konkursie na stanowisko, o którym mowa w ust.1 niniejszego paragrafu stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
mgr Tadeusz Matejko
BURMISTRZ
CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ
ogłasza konkurs na stanowisko
SEKRETARZA GMINY
w Czarnej Białostockiej
Kandydaci na stanowisko Sekretarza gminy powinni spełniać warunki określone w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z poźn.zm.) oraz rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 11 lutego 2003 r. w sprawie zasad wynagradzania i wymagań kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz. U. z 2003 r. Nr. 33, poz. 264), tj. pracownikiem samorządowym może być osoba, która:
1) jest obywatelem polskim,
2) wykształcenie wyższe oraz co najmniej 5 letni staż pracy, w tym staż pracy w administracji samorządowej,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza gminy.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
1) życiorys z opisem pracy zawodowej;
2) kserokopię dowodu osobistego;
3) dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe (odpis dyplomu, ukończone kursy, itp.);
4) dokumenty stwierdzające staż pracy, w tym w administracji samorządowej;
5) oświadczenie potwierdzające pełną zdolność do czynności prawnych oraz prawo do korzystania z pełni praw publicznych,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Sekretarza gminy;
7) zgłoszenie przystąpienia do konkursu wraz z uzasadnieniem.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na Sekretarza gminy w Czarnej Białostockiej”. Na kopercie należy podać też imię, nazwisko i adres kandydata (ewentualnie nr telefonu).
Termin składania ofert upływa w dniu 19 kwietnia 2004 r. godz. 1530.
O terminie rozpatrzenia ofert i przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zostaną powiadomieni oddzielnym pismem.
Bliższych informacji o zasadach konkursu i warunkach uczestnictwa w nim można zasięgnąć w Urzędzie Miejskim w Czarnej Białostockiej.
Burmistrz
mgr Tadeusz Matejko
Czarna Białostocka, dn. 30.03.2004 r.
Metryka strony