ZARZĄDZENIE NR 128/04
ZARZĄDZENIE NR 128/04
BURMISTRZA CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ
z dnia 19 marca 2004 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia przetargu w trybie przetargu nieograniczonego na remont i budowę pomostów na zbiorniku wodnym Czapielówka w Czarnej Białostockiej
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591, z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568) oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177), zarządzam co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję do przeprowadzenia przetargu w trybie przetargu nieograniczonego na remont i budowę pomostów na zbiorniku wodnym Czapielówka w Czarnej Białostockiej.
§ 2. W skład komisji powołuje się:
Mariusz Stepaniuk - przewodniczący Komisji
Piotr Kupiński - członek Komisji
Agnieszka Tarkawian - sekretarz Komisji
§ 3. Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania, a kończy z dniem podpisania umowy lub unieważnienia przetargu.
§ 4. Zobowiązuje się członków Komisji do rzetelnego i obiektywnego wykonania powierzonych im czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
§ 5. Szczegółowe zasady prac Komisji oraz zakres jej obowiązków określa regulamin stanowiący integralną część zarządzenia.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do Zarządzenia Nr 128/04
Burmistrza Czarnej Białostockiej
z dnia 19 marca 2004 roku
Regulamin pracy komisji przetargowej
powołanej do przeprowadzenia w trybie przetargu nieograniczonego na remont i budowę pomostów na zbiorniku wodnym Czapielówka w Czarnej Białostockiej
§ 1. Pracami Komisji kieruje przewodniczący.
§ 2. Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:
wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
podział miedzy członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
informowanie kierownika jednostki o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 3. Dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi sekretarz komisji.
§ 4. Do zadań i obowiązków Komisji należy:
przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
przygotowanie ogłoszeń wymaganych dla danego trybu postępowania,
udzielanie wyjaśnień dotyczących treści SIWZ,
otwarcie ofert,
ocena spełnienia warunków stawianych dostawcom lub wykonawcom oraz wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie dostawców lub wykonawców w przypadkach określonych ustawa o zamówieniach publicznych,
wnioskowanie do kierownika jednostki o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawa o zamówieniach publicznych,
ocena ofert niepodlegających odrzuceniu,
przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej bądź wystąpienie o unieważnienie postępowania.
Metryka strony