ZARZĄDZENIE NR 12/03
ZARZĄDZENIE NR 12/03
BURMISTRZA CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ
z dnia 09 kwietnia 2003 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia przetargu
nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro na:
modernizację ujęcia wody w Czarnej Wsi Kościelnej
§ 1
Powołuję Komisję do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro na modernizację ujęcia wody w Czarnej Wsi Kościelnej
§ 2
W skład Komisji powołuje się:
- Piotr Skiepko - przewodniczący Komisji
- Mariusz Stepaniuk - członek Komisji
- Agnieszka Tarkawian - sekretarz Komisji
§ 3
Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania, a kończy z dniem podpisania umowy.
§ 4
Zobowiązuje się członków Komisji do rzetelnego i obiektywnego wykonania powierzonych im czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
§ 5
Szczegółowe zasady prac Komisji oraz zakres jej obowiązków określa regulamin stanowiący integralną część zarządzenia.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisanie.
BURMISTRZ
mgr Tadeusz Matejko
Załącznik do Zarządzenia Nr 22/03
Burmistrza Czarnej Białostockiej
z dnia 26 maja 2003 roku
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
POWOŁANEJ DO PRZEPROWADZENIA PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O
WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO NA:
WYKONANIE REMONTU DACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO SZKOŁY
PODSTAWOWEJ NR 2 W CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ
§ 1
Pracami Komisji kieruje przewodniczący.
§ 2
Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:
- odebranie oświadczeń członków komisji o zaistnieniu lub braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 20 ustawy z dnia 10 czerwca 1994 roku o zamówieniach publicznych oraz poinformowanie kierownika jednostki o zaistnieniu okoliczności o których mowa w ww. art. lub niezłożeniu przez członka komisji oświadczenia albo złożeniu oświadczenia niezgodnego z prawdą,
- wyznaczenie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
- podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
- nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- informowanie kierownika jednostki o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 3
Dokumentacje postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi sekretarz komisji.
§ 4
Do zadań i obowiązków Komisji należy:
- przygotowanie formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- przygotowanie ogłoszeń wymaganych dla danego trybu postępowania,
- udzielenie wyjaśnień dotyczących treści SIWZ,
- otwarcie ofert,
- ocena spełnienia warunków stawianych dostawcom lub wykonawcom oraz wnioskowanie do kierownika jednostki o wykluczenie dostawców lub wykonawców w przypadkach określonych ustawą o zamówieniach publicznych.
- wnioskowanie do kierownika jednostki o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawa o zamówieniach publicznych,
- ocena ofert nie podlegających odrzuceniu,
- przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej bądź wystąpienie o unieważnienie postępowania,
- przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu odpowiedzi na protest.
§ 5
- Komisja proponuje wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie indywidualnej oceny ofert dokonanej przez członków komisji.
- indywidualna ocena ofert odbywa się wyłącznie na podstawie ceny ofert.
§ 6
Komisja odrzuca ofertę, gdy:
- jest sprzeczna z ustawą lub wymogami zawartymi w zapytaniu o cenę,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
- oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny.
§ 7
Komisja unieważnia przetarg, gdy:
- wpłynęły mniej niż dwie ważne oferty niepodlegające odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zadanie,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- zamawiający nie dopełnił obowiązku zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo postępowanie jest dotknięte wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
BURMISTRZ
mgr Tadeusz Matejko
Metryka strony