NABÓR NA STANOWISKO INFORMATYKA
BURMISTRZ CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ
OGŁASZA
NABÓR NA STANOWISKO
INFORMATYK
(w wymiarze ½ etatu)
1. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) wykształcenie wyższe (informatyka lub pokrewne);
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych;
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
f) nieposzlakowana opinia;
g) znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznych;
h) znajomość programów MS Office, Open Office;
i) znajomość środowisk: Windows, Linux;
j) znajomość języka HTML, PHP, CSS oraz SQL;
k) umiejętność posługiwania się kontem uniksowym (ssh, ftp);
l) znajomość zagadnień związanych z budową serwisów internetowych;
m) biegła znajomość budowy, konfiguracji i eksploatacji sprzętu komputerowego oraz sieci komputerowych;
n) znajomość programów do tworzenia grafiki;
o) znajomość zarządzania środowiskiem CMS JOOMLA;
p) minimum roczne doświadczenie na stanowisku informatyka.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość języka C++, C#;
b) umiejętność zarządzania i programowania baz danych SQL;
c) umiejętność zarządzania Active Directory;
d) umiejętność zarządzania serwerami www, poczty, plików;
e) sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie, otwartość na nowości techniczne;
f) odporność na stres i wytrwałość;
g) posiadanie zaświadczenia potwierdzającego ukończenie z pozytywnym wynikiem egzaminu kończącego służbę przygotowawczą;
h) prawo jazdy.
3. Zakres głównych wykonywanych zadań na stanowisku:
a) monitorowanie poprawności działania systemów informatycznych w Urzędzie;
b) administracja systemem obiegu dokumentów;
c) administracja serwisem BIP;
d) administracja stroną www Urzędu;
e) wsparcie techniczne dla użytkowników administrowanych systemów;
f) opieka i nadzór nad sprzętem komputerowym;
g) diagnostyka i naprawa w przypadku awarii sprzętu komputerowego;
h) zapewnienie bezpieczeństwa danych w systemie informatycznym;
i) nadawanie uprawnień użytkownikom;
j) archiwizacja systemów, aplikacji i baz danych.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) życiorys - curriculum vitae z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej;
c) oryginał kwestionariusza osobowego;
d) kserokopia dowodu osobistego;
e) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie;
f) kserokopia świadectw pracy;
g) oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba zatrudniona będzie zobowiązana do dostarczenia w ciągu 2 tygodni od dnia zawarcia umowy dokument potwierdzający w/w dane z Krajowego Rejestru Karnego);
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
i) oświadczenie o uzyskanych karach porządkowych lub ich braku (w przeciągu ostatniego roku) w poprzednich miejscach pracy;
j) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku informatyka w Urzędzie Miejskim;
k) w przypadku posiadania aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności – kserokopia niniejszego orzeczenia;
l) oświadczenie o znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznych;
m) oświadczenie o znajomości zagadnień określonych w punkcie 1 podpunkty h-o.
5. Dokumenty dodatkowe:
a) kserokopia prawa jazdy;
b) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
c) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
6. Informacje dodatkowe: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia zatrudnienia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej ora zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
7. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
a) Praca w siedzibie urzędu (urząd mieści się w kilku budynkach na różnych piętrach), przemieszczanie się między budynkami urzędu, a także wyjazdy związane ze szkoleniami oraz wyjazdami służbowymi- delegacjami,
b) Budynki stwarzają problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, windy i toalety dostosowanej dla osób niepełnosprawnych).
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2– pok. nr 8 (sekretariat),
- pocztą elektroniczną na adres: um@czarnabialostocka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego,
- pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej, ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka z dopiskiem: „Dotyczy naborru na stanowisko informatyka”,
w terminie do dnia 19 lutego 2013 roku do godz. 15:30 (termin wpływu dokumentów aplikacyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w określonych wyżej formach).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.czarnabialostocka.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Metryka strony