NABÓR NA STANOWISKO DS. BUDŻETOWYCH (KASJER)
BURMISTRZ CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
DS. BUDŻETOWYCH (KASJER)
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych;
c) wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu ekonomii, rachunkowości i finansów);
d) znajomość ustaw: o rachunkowości (Dz. U z 2013r., poz.330 z późn. zm.), o finansach publicznych (Dz. U z 2013r., poz.885 z późn. zm.), o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2010 r. Nr 80, poz. 526 z późn. zm.), o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012r., poz. 1282 z późn. zm.), Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.267);
e) znajomość rozporządzeń: Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej (Dz.U. z 2014 poz. 119), Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 38 poz. 207 z poźn. zm.),
f) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe;
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
h) nieposzlakowana opinia;
i) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole;
j) znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości i księgowości.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zagadnień dotyczących systemu bankowości elektronicznej;
b) biegła znajomość obsługi komputera;
c) sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie;
d) odporność na stres i wytrwałość;
e) umiejętność obsługi programu Quorum F-K
f) posiadane zaświadczenie potwierdzające ukończenie z pozytywnym wynikiem egzaminu kończącego służbę przygotowawczą;
g) staż pracy na stanowisku kasjera lub księgowej w jednostce budżetowej;
h) prawo jazdy.
3. Zakres głównych wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przyjmowanie na podstawie właściwych dowodów wszelkich należności i odprowadzanie ich do banku zgodnie z obowiązującymi przepisami;
b) podejmowanie z banku środków pieniężnych;
c) terminowe wypłacanie wszelkich zobowiązań wynikających z dowodów przekazywanych do realizacji;
d) terminowe sporządzanie przelewów z tytułu zobowiązań oraz ich ewidencja;
e) prowadzenie ewidencji faktur obcych;
f) terminowe odprowadzanie dochodów budżetu państwa związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie;
g) prowadzenie obowiązującej dokumentacji dotyczącej kasy;
h) prowadzenie ewidencji wystawianych i opłacanych mandatów karnych;
i) prowadzenie ewidencji przyjętych depozytów;
j) prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania i nadzór nad ich zakupem;
k) sporządzanie sprawozdań z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie;
l) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) życiorys - curriculum vitae z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej;
c) oryginał kwestionariusza osobowego;
d) kserokopia dowodu osobistego;
e) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie;
f) kserokopia świadectw pracy;
g) oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba zatrudniona będzie zobowiązana do dostarczenia w ciągu 2 tygodni od dnia zawarcia umowy dokument potwierdzający w/w dane z Krajowego Rejestru Karnego);
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
i) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. budżetowych (kasjer) w Urzędzie Miejskim;
j) w przypadku posiadania aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności – kserokopia niniejszego orzeczenia.
5. Dokumenty dodatkowe:
a) kserokopia prawa jazdy;
b) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
c) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
6. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia zatrudnienia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
7. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
a) Praca w siedzibie urzędu (urząd mieści się w kilku budynkach na różnych piętrach), przemieszczanie się między budynkami urzędu, a także wyjazdy związane ze szkoleniami oraz wyjazdami służbowymi – delegacjami;
b) Budynki stwarzają problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, windy i toalety dostosowanej dla osób niepełnosprawnych).
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2 – pok. nr 8 (sekretariat);
pocztą elektroniczną na adres: um@czarnabialostocka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy nabo¬ru na stanowisko ds. budżetowych (kasjer)”
w terminie do dnia 10 marca 2014 roku do godz. 15:30 (termin wpływu dokumentów aplikacyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w określonych wyżej formach).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.czarnabialostocka.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Metryka strony