NABÓR NA STANOWISKO DS. DZIERŻAWY I WYNAJMU MAJĄTKU KOMUNALNEGO
BURMISTRZ CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
DS. DZIERŻAWY I WYNAJMU MAJĄTKU KOMUNALNEGO
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych;
c) wykształcenie wyższe inżynierskie lub magisterskie z zakresu gospodarki przestrzennej lub geodezji;
d) znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz.651), o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz.266); Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2013 r. poz.267);
e) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe;
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
g) nieposzlakowana opinia;
h) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole.
2. Wymagania dodatkowe:
a) biegła znajomość obsługi komputera;
b) sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie;
c) odporność na stres i wytrwałość;
d) umiejętność obsługi programów EWOPIS, EWMAPA;
e) znajomość zasad administrowania mieszkaniowym zasobem gminy:
f) posiadane zaświadczenie potwierdzające ukończenie z pozytywnym wynikiem egzaminu kończącego służbę przygotowawczą;
g) prawo jazdy.
3. Zakres głównych wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw związanych z dzierżawami nieruchomości oraz najmem lokali użytkowych, będących we władaniu lub stanowiących własność Gminy Czarna Białostocka, w tym sporządzanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do najmu i dzierżawy, zawieranie, zmiana i rozwiązywanie umów, prowadzenie rejestru i monitorowanie realizacji zawartych umów;
b) aktualizacja wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości;
c) prowadzenie spraw za zakresu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Czarna Białostocka, w tym naliczanie czynszów oraz ich windykacja, zawieranie umów na lokale mieszkalne (komunalne), udziału w dokonywaniu ocen stanu technicznego i sanitarno-porządkowego w odniesieniu do zasobów mieszkaniowych.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) życiorys - curriculum vitae z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej;
c) oryginał kwestionariusza osobowego;
d) kserokopia dowodu osobistego;
e) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie;
f) kserokopia świadectw pracy;
g) oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba zatrudniona będzie zobowiązana do dostarczenia w ciągu 2 tygodni od dnia zawarcia umowy dokument potwierdzający w/w dane z Krajowego Rejestru Karnego);
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
i) oświadczenie o uzyskanych karach porządkowych lub ich braku (w przeciągu ostatniego roku) w poprzednich miejscach pracy;
j) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. dzierżawy i wynajmu majątku komunalnego w Urzędzie Miejskim;
k) w przypadku posiadania aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności – kserokopia niniejszego orzeczenia.
5. Dokumenty dodatkowe:
a) kserokopia prawa jazdy;
b) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
c) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
6. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia zatrudnienia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
7. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
a) Praca w siedzibie urzędu (urząd mieści się w kilku budynkach na różnych piętrach), przemieszczanie się między budynkami urzędu, a także wyjazdy związane ze szkoleniami oraz wyjazdami służbowymi - delegacjami,
b) Budynki stwarzają problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, windy i toalety dostosowanej dla osób niepełnosprawnych).
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2 – pok. nr 8 (sekretariat),
pocztą elektroniczną na adres: um@czarnabialostocka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy nabo¬ru na stanowisko ds. dzierżawy i wynajmu majątku komunalnego”
w terminie do dnia 10 czerwca 2013 roku do godz. 15:30 (termin wpływu dokumentów aplikacyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w określonych wyżej formach).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.czarnabialostocka.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Metryka strony